Direct contact? Bel: 085 05 300 31

MAATREGELEN OMTRENT Coronavirus - WIJ zijn geopend & bereikbaar

MAATREGELEN OMTRENT Coronavirus - WIJ zijn geopend & bereikbaar

MAATREGELEN OMTRENT Coronavirus - WIJ zijn geopend & bereikbaar

 

Update 15 December 2020
Bij Janssen Van Kouwen nemen wij de ontwikkelingen omtrent het COVID-19 virus serieus. Naast het verzorgen van mobiliteit zorgen wij ook voor uw gezondheid en die van onze medewerkers. Gezien de huidige omstandigheden omtrent de bestrijding van het Coronavirus heeft ook Janssen Van Kouwen extra maatregelen genomen. Hieronder leest u welke dat zijn en geven we middels enkele situaties aan hoe u het beste kunt handelen.

Heeft u direct vragen?


 Wij zijn gewoon bereikbaar    Onze werkplaatsen zijn geopend    Verkoop auto's mogelijk    Afspraken mogelijk

 

APK & ONDERHOUD

Onze werkplaatsen blijven in de aankomende periode geopend. Op deze manier kunnen wij uw onderhoud en APK-keuring blijven waarborgen. Heeft u al een afspraak gepland staan dan kunt u uw auto op de afgesproken dag alsnog bij ons brengen voor onderhoud. Heeft uw auto onderhoud of een APK-keuring nodig dan kunt u daarvoor hieronder een afspraak maken. Uiteraard geldt in alle gevallen dat de coronamaatregelen strikt nageleefd worden.

SHOWROOMS GESLOTEN

Al onze showrooms zullen gesloten blijven tot 19 januari 2021. Ondanks dat wij u niet kunnen ontvangen in onze showrooms bieden wij u nog steeds het advies wat u van ons mag verwachten rond de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto. Het gehele verkoopproces bieden wij u online aan, inclusief aflevering van de auto op locatie. Alle klanten die een aflevering gepland hebben in de periode tot 19 januari worden door ons benaderd voor een afspraak op maat. 

Heeft u interesse in een auto?
De komende periode bieden wij u de mogelijkheid om op diverse manieren informatie in te winnen over de auto van uw dromen. Een proefrit maken kan ook, maar vindt plaats aan huis. Neem hiervoor contact op met de vestiging waar de auto staat voor het maken van een gratis en vrijblijvende afspraak. Al onze vestigingen zijn gewoon bereikbaar voor eventuele vragen. U kunt contact opnemen met ons zoals u gewend bent middels telefoon of email, maar het kan ook middels videobellen (FaceTime) of WhatsApp. Zo kunt u toch alles te weten komen over de auto die u in gedachten heeft.


Via onze social media houden we u op de hoogte van mogelijke nieuwe wijzigingen binnen onze dienstverlening. Hieronder kunt u wellicht al meer antwoorden op uw vragen omtrent onze dienstverlening vinden.


 



 


 

Welke maatregelen heeft Janssen Van Kouwen getroffen om verspreiding te voorkomen?

Bij Janssen Van Kouwen volgen we de richtlijnen van het RIVM en nemen we extra hygiëne maatregelen: 

- We nemen gepaste afstand van elkaar (1,5 meter)

- We begroeten u van harte, maar schudden geen handen meer

- We reinigen uw auto voor en na een onderhoudsbeurt of reparatie

- We reinigen onze vervangend vervoer- en demonstratieauto's (proefritten)

- Wij vragen u om zoveel als mogelijk met PIN of contactloos te betalen

 

Als u klachten ervaart zoals de RIVM ze beschrijft, vragen wij u telefonish contact op te nemen om de afspraak te verzetten. Hieronder leest u meer over specifieke situaties/vragen:

 

Veel voorkomende situaties/vragen:

 

Ik heb een werkplaatsafspraak, kan ik nog steeds langskomen?

- U kunt gewoon uw auto komen brengen.

- Wij nemen de autosleutel niet aan, maar deze kunt u op de balie neerleggen.

- Verder houden wij u op de hoogte over de vorderingen van de werkzaamheden aan uw auto, zoals u dat van ons gewend bent.

 

Ik heb een aflevering van mijn nieuwe auto gepland staan, gaat dit door?

- Afleveringen van reeds verkochte auto’s gaan door, maar wel anders dan gebruikelijk. Wij nemen hiervoor persoonlijk contact met u op voor een afspraak op maat.

 

Ik heb een showroomafspraak of een proefrit gepland staan, gaat deze door?

- De afspraak kan doorgaan, maar vindt plaats aan huis. Naast de richtlijnen van de RIVM zijn de volgende maatregelen van kracht:

- De auto wordt voor en na de proefrit extra gereinigd

- De auto wordt niet direct ingezet voor een andere proefrit. Er zit minimaal 3 uur tussen.

- Neem contact op met de vestiging waar de auto staat om de details te bespreken.

 

Kan ik nog steeds onderdelen bestellen/afhalen?

- Het is mogelijk om onderdelen te bestellen en te laten versturen, de verzendkosten worden dan wel doorbelast.

 

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

 

Natuurlijk kan het zijn, dat u nog vragen heeft. Wij zijn goed bereikbaar via de reguliere kanalen:

1. Via de contactformulieren op de website

2. Per e-mail via: info@janssenvankouwen.nl

3. Per telefoon via: 085 - 053 00 30

4. Via FaceTime of WhatsApp

 

Het zijn ingrijpende maatregelen, maar ook de medewerkers van Janssen Van Kouwen proberen op deze manier een steentje bij te dragen aan de bestrijding van het virus.

Home > Nieuws > MAATREGELEN OMTRENT Coronavirus - WIJ zijn geop...